Materiály ke stažení

POZOR: Materiály ke stažení aktualizovány! K dispozici vždy po dobu 1 měsíce. Měsíc SRPEN věnován tématu:

Česká školní inspekce ve šk.r.2025/2026




Materiály ke stažení ZDARMA a bez omezení


Název: Doporučení pro šetření a vyřizování stížností ve školách.

ZDROJ: Česká školní inspekce, 2025.


Název: Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání ve školách.

ZDROJ: Česká školní inspekce, 2025.


Název: Kvalita vzdělávání v České republice.

ZDROJ: Česká školní inspekce, 2025.


Název: Plán hlavních úkolů České školní inspekce ve šk.r. 2025/2026.

ZDROJ: Česká školní inspekce, 2025.


Název: Tematická zpráva České školní inspekce k využití školních vzdělávacích programů.

ZDROJ: Česká školní inspekce, 2025.


Název: Vzor evidenčního listu stížnosti zákonného zástupce

ZDROJ: Mgr. Lenka Polášková


Název: Vzor potvrzení o převzetí podnětu, stížnosti ve škole.

ZDROJ: Mgr. Lenka Polášková


Název: Česká školní inspekce s problematika speciálních vzdělávacích potřeb v MŠ.

ZDROJ: Časopis Informatorium 3-8 (8/2024). Autorka textu: Mgr. Lenka Polášková


Název: Tematická zpráva České školní inspekce k faktorům ovlivňujícím přechod z MŠ do ZŠ.

ZDROJ: Česká školní inspekce, 2024.






Nejnovější články na našem blogu

Přečtěte si jako první, co je nového

Česká školní inspekce již několik let věnuje systematicky pozornost oblasti managementu a řízení škol. Tuto oblast nalezneme například rozsáhle zpracované Výroční zprávě za rok 2024. V dlouhodobém výhledu lze očekávat, že rovina profesních kompetencí pedagogických pracovníků ve vedoucích funkcích bude nabývat stále většího významu. Otázkou však...

Jaké jsou požadavky na realizaci individuálního vzdělávání dítěte v mateřské škole pohledem legislativy, psychologických aspektů a roviny přípravy na úspěšný přechod z mateřské školy do školy základní? V následujícím příspěvku se dozvíte na co se zaměřit pohledem rodiče i mateřské školy.

Zaměstnavatel zaměstnanci určuje pracovní dobu a přímou pedagogickou činnost. Přímou pedagogickou prací rozumíme přímé působení pedagogického pracovníka, které vyžaduje jeho aktivní kontakt s dětmi, umožňující jejich vzdělávání zejména na základě komplexně realizované pedagogické diagnostiky, s významnou mírou pedagogického a výchovného působení.