Materiály ke stažení

POZOR: Materiály ke stažení aktualizovány! K dispozici vždy po dobu 1 měsíce. Měsíc ČERVEN věnován tématu 

PŘÍPRAVA NA ÚSPĚŠNÝ PŘECHOD DÍTĚTE Z MŠ DO ZŠ



Materiály ke stažení ZDARMA a bez omezení


Název materiálu: "Školy do kterých se žáci těší"

ZDROJ: Česká školní inspekce


Název materiálu: "Faktory ovlivňující přechod z MŠ do ZŠ".

ZDROJ: Česká školní inspekce


Název materiálu: "Jak můžete svému dítěti pomoci v přechodu z MŠ do ZŠ:

ZDROJ: Národní pedagogický institut


Název materiálu: "Nápadníček předškolní přípravy pro rodiče i pedagogy MŠ".

ZDROJ: Mgr. Lenka Polášková (výstup z prezenčního semináře)


Název materiálu: "Rozdíl mezi školní zralostí a připravenosti - základní zpracování pro rodiče dětí".

ZDROJ: Mgr. Lenka Polášková


Název materiálu: "Odklady povinné školní docházky - aktualizovaná data".

ZDROJ: Česká školní inspekce


Název materiálu: "Minimetodika - předčtenářské dovednosti a jejich rozvoj"

ZDROJ: Národní pedagogický institut


Název materiálu: "Minimetodika - předmatematické dovednosti a jejich rozvoj

ZDROJ: Národní pedagogický institut


Název materiálu: "Minimetodika - rozvoj kompetencí v oblasti technologií".

ZDROJ: Národní pedagogický institut


Název materiálu: "Minimetodika - rozvoj enviromentálních kompetencí dětí".

ZDROJ: Národní pedagogický institut


Název materiálu: "Manuál -Jak efektivně pracovat s dítětem s SVP".

ZDROJ: MŠMT







Nejnovější články na našem blogu

Přečtěte si jako první, co je nového

Česká školní inspekce již několik let věnuje systematicky pozornost oblasti managementu a řízení škol. Tuto oblast nalezneme například rozsáhle zpracované Výroční zprávě za rok 2024. V dlouhodobém výhledu lze očekávat, že rovina profesních kompetencí pedagogických pracovníků ve vedoucích funkcích bude nabývat stále většího významu. Otázkou však...

Jaké jsou požadavky na realizaci individuálního vzdělávání dítěte v mateřské škole pohledem legislativy, psychologických aspektů a roviny přípravy na úspěšný přechod z mateřské školy do školy základní? V následujícím příspěvku se dozvíte na co se zaměřit pohledem rodiče i mateřské školy.

Zaměstnavatel zaměstnanci určuje pracovní dobu a přímou pedagogickou činnost. Přímou pedagogickou prací rozumíme přímé působení pedagogického pracovníka, které vyžaduje jeho aktivní kontakt s dětmi, umožňující jejich vzdělávání zejména na základě komplexně realizované pedagogické diagnostiky, s významnou mírou pedagogického a výchovného působení.